wtorek, 25 września 2012

Kierunek

Czasem sporo czasu zajmuje człowiekowi obranie właściwego kierunku. Mnie zabrało zdecydowanie za dużo. Jestem jednak bardzo szczęśliwa, że w końcu widzę światełko w tunelu i mogę śmiało powiedzieć, że moją pasją są lalki BLYTHE, a nawet więcej - ICH PRZERABIANIE! Moje dotychczasowe próby widać w zakładce "for sale" - cieszę się, że znalazły swój dom!

Lubię wymyślać im nowe twarze, muszę dopracować jeszcze sferę ubioru...

Tak więc moim głównym kierunkiem lalkowym są blajtki, co nie znaczy, że nie sobie miejsca i inne lalki, choć sporo, czasem bez żalu, czasem we łzach opuściło niedawno mój dom, w poszukiwaniu lepszego miejsca zamieszkania. Zostało mi kilka "tonnerek" i jedna Pullip Ania - Ddalgi, która szybko nie wywędruje. Poza blajtkami, mieszkać tu będą bjd - śliczne żywiczki i porcelanki różnych rozmiarów. Ostatnio miała nowy dom znaleźć Emilia, ale mimo bardzo niskiej ceny nie znalazła na razie kupca, więc postanowiłam się nią troszkę zająć i zobaczymy jak ta historia się skończy. Może się jednak dogadamy?! Kto wie...


Nie w pełni przekonana, postanowiłam ostatnio nabyć Blythe Middie - to rozmiar pośredni pomiędzy Blythe a mini Blythe. Opiszę ją możę kiedy indziej, a teraz można ją podziwiać w całej krasie! Mierzy 8" i nazywa się KICIA


Sometimes it takes a lot of time for a man to find his way. It definitely took me too long! I'm happy, because I've finaly found out that my way is Blythe way. My creations you can find in "for sale" part - I'm glad, that they found good homes.

I like to creat new faces, only need to work more on their clothing...

So, my primary direction is the blythe one, but I will still have some other dolls, too. I still have some tonner dolls and one Pullip Ddalgi - Ania, she will stay for long! Except for the Blythes I'll have bjd dolls both porcelain and resin in various sizes. I wanted to sell Emilia, my bjd, but I will think it through, cause I need to be sure, she is not right for me.

I wasn't completely sure about this, but wanted to give it a try and bought a MIDDIE BLYTHE and as she came I fell in love with this little creature. She is adorable! I'll write about her more later on, now just pictures! She is 8" tall and her name is Kitty








 I jako bonus lalka, nad którą właśnie pracuję - blythe Peppermint - Peppa!

And as a bonus a doll I'm working on right now - blythe Peppermint - Peppa!




4 komentarze:

  1. Fajnie że znalazłaś swoją drogę :) Myślę że każda z nas jej poszukuję ;) Ja też wiem czego już chce :)
    Życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzonka :) ślicznotka z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi te pośrednie Blythe podobają się najbardziej :) ale czy one mają takie same możliwości jak te większe? (chodzi mi o zmienianie tych oczek itp)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ona nie ma czterech rodzajów oczek, tylko jedne, którymi może ruszać w prawo i lewo i może też kiwać główką. Jest jednak przesłodka i rozmiar jest idealny do torebki :D

      Usuń