sobota, 1 marca 2014

Punkowa dziewuszka dla Agi

Biedna Aga się naczekała, widziałam, że nawet jakiś kryzys ją w międzyczasie dopadł i chciała sie tego niebożęcia pozbyć. Mam nadzieję, że teraz ją polubi i nie będzie chciała jej posłać w świat... Bidula ma zranione serce i krwawi czarną krwią, więc potrzebuje dużo uwagi i czułości ;)

Oto punkowa dziewczynka Agi z diamentowym kolczykiem w nosie i specjalnym podpisem...

Poor Agnieszka had to wait for a very long time, but I hope she will be happy with the punk doll I've made for her :D




7 komentarzy:

  1. piękna jest! szkoda, że nie ja jestem Agą ;-)
    usteczka ma cudne, a ten kolczyk po prostu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na żywo jest jeszcze piękniejsza :) ma cudowny nosek a usta są niesamowite :)
    Niestety to był kryzys i o mały włos się jej nie pozbyłam, ale teraz zostanie ze mną na zawsze :)
    Dziękuję Ci Kasiu, że z mojej "paskudy" zrobiłaś taką piękność :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, takie cukiereczka nie można się pozbyć. Cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie wygląda, aż trudno uwierzyć, że to ta sama lalka :) Dobrze, że Aga się opamiętała, warto było czekać :)))

    OdpowiedzUsuń