poniedziałek, 28 stycznia 2013

Cynka się stara...

Ania: Cynka, tak nie można, Ancymon jest bardzo smutny przez Ciebie! Spróbuj ją polubić.

Ania: Cynka, you cannot act like this! Ancymon is sad because of you! Try to like her.

Cynka: Ty nic nie rozumiesz, ona chce zająć MOJE miejsce! No dobrze...postaram się, może ją poczeszę :)

Cynka: You don't understand! She wants to take MY place! OK, I'll try ...maybe I'll comb her hair :)

Cynka: Tylko się nie wierć!!!

Cynka: Just don't wriggle!!!

Cynka: I jak Ci się podoba?

Cynka: Do you like it?

Ancymon: Cudnie! Dziekuję!

Ancymon: I love it! Thank you!

Oglądają telewizję i jedzą popcorn...

Wygląda na to, że się dogadały. Mam jednak pewne obawy, obym się myliła :)

They watch TV and eat popcorn...

It looks like they are fine. I do have some doubts, hope I'm wrong :)
 

9 komentarzy:

  1. Cynamonek jest cudny :3 i na zdjęciach i na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że się "baby" dogadały :D ciekawa jestem jak u mnie będzie z nową :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam pod skórą czuję jakieś napięcie...może się polubią, ale łobuzy z nich niezłe i będzie się działo!

      Usuń
  3. Uwierz mi jeszcze będą nierozłączne ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i łobuzy, ale jakie śliczne :)
    A kanapę mają super !!! Bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają jak przyjaciółki na dobre i złe :D Polubią się^^

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak dobrze, że się polubiły ^.^

    OdpowiedzUsuń
  7. sielanka!! :) fajną mają dziewuchy kanapę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kanapa wymiata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja sobie chyba w koncu zrobie tez....No nie moze tak byc ze Wy wszystkie macie takie wypasne a ja ani jednej :)
    Oba pyszczki PRZESLODKIE :)

    OdpowiedzUsuń