sobota, 23 listopada 2013

Misiowa

Roboczo nazywana misiową panną, bo nie wiem, jak będzie miała na imię. Custom dla Ani, która szyje przpiękne misie. Lala kosztowała mnie sporo nerwów, bo wymagania były wysokie, tym bardziej ciesze się, że nowej właścicielce przypadła do gustu :D a wygląda tak:

A teddy bear girl, made for Anna, who is a Teddy bear maker! She was very specific about what doll she needs, so it was a challenge for me. I am glad she likes the doll. This is how the doll looks like:








8 komentarzy:

  1. Fantastycznie wygląda :-) uwielbiam wszystkie Twoje customy :-D Ania napewno będzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiowa jest genialna :) nie ma bata jak mnie stać będzie na blythe to leci na custom do ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. cudniasta!!! ten misiunio na powiece jest słodziutki! kolejny fantastyczny custom,Kasiu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, spełniłaś moje marzenie, swoją mistrzowską ręką i cudownym talentem ożywiłaś moją misiową dziewczynkę :) jeszcze raz dziękuję za serce które w nią włożyłaś i cierpliwość jaką do mnie miałaś :) czekam na Nią jak na pierwszą Gwiazdkę :* :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze jestem pod wrażeniem, jest taka Malkamowa i jakże piękna :)
    Misio na powiece fantastyczny słodziak :)
    Właścicielka lali na pewno będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest śliczna :) Misio cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń