sobota, 10 grudnia 2011

Nowe lalunie






Ostatnio przybyły do mnie trzy nowe lalunie. Dwa maleństwa i jedna pełnowymiarowa cudna i wymarzona, ale o niej w następnym poście. Skupiam się teraz na przedstawieniu dwóch uroczych mini cudeniek: mini pullip Bremen Town Musicians Dog oraz mini Dal Mad Hatter. Są tak cudne i słodziutkie, że można na nie patrzeć bez końca. Są zwolennicy wymiany ciałka na obitsu, ja na razie się z tym wstrzymam, może z czasem dojrzeje we mnie taka myśl. Na razie kilka zdjęć, aby przybliżyc słodkości :)

Recently  three new sweet dolls arrived to me. Two mini ones and one wonderful, fullsize doll, a dream come true, about which I'll write in the next post. Now I focus on the presentation of two adorable mini wonders: mini pullip Bremen Town Musicians  Dog and Mini Dal Mad Hatter. They are so wonderful and cute that I could look at them endlessly. They are people who replacethe body of mini's for obitsu. I'm far from that, maybe in some time. For now, a few pictures to bring their sweetness:)



 

 
  

 

2 komentarze:

  1. ale słodka jest ta rudawa :D zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. One są tak cudne, że nawet ten psi kamuflaż mi nie przeszkadza:)
    To pisałam ja - zwolenniczka zmiany na obitsu lub busou:)

    OdpowiedzUsuń