poniedziałek, 11 marca 2013

SPRZEDAM BJD i TONNER

Mam dwa żywiczne okazy na sprzedaż w dobrej cenie...

1. to wielkości YOSD laleczka z makijażem Kamarzy Slinky Neko Wandoo i z oczami ze zdjęć (bez peruki)

ciałko do troskliwej opieki, trzeba zrestringować, bo fika, nie jestem pierwszą właścicielką i nie mam od niej pudła, za to cena dobra!

SOLD



2. to limitowana Dollzone Momo, nie do zdobycia, maleństwo wielkości pukipuki

komplet z oczkami, peruką i sukienką ze zdjęcia

SOLD



wciąż z zupełnie nieznanych mi powodów ;) są nadal ze mną

3. Amber Tonner z Wilde Imagination ruda, NAJPIĘKNIEJSZA!!!

oraz
4. CAMI!!!!!





Jak zwykle zainteresowanych zapraszam na mail i proszę, żeby to były poważnie zainteresowane osoby pełnoletnie!!!

2 komentarze:

  1. Życzę udanej sprzedaży i dobrych domów do opieki nad pannami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja YOSD jest świetna :) Chętnie bym przygarnęła, ale już zainwestowałam inaczej środki. Powodzenia w sprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń