poniedziałek, 21 maja 2012

To się musiało tak skończyć...wszystko przez Bognę


Boję się BOGNY, bo jest killerem mojego biednego portfela!

Za każdym razem, gdy z uroczym uśmiechem sięga po swoje walizeczki i pudełka zagłady, cała drżę o stan mojego konta! Bogna NIESTETY ma doskonały gust i jeśli już się pozbywa rzeczy, to nie można ich nie kupić, gdyż są zbyt piękne, aby moja ręka potrafiła się powstrzymać przed dotknięciem ich. Gdy już ich dotknie, to jakby się przykleiła i nie można jej oderwać. Ech! Tak oto zostałam posiadaczką (jednej z nich jeszcze tylko wirtualnie) dwóch lalek, które obawiam się będą zaledwie początkiem mojego związku z tego rodzaju lalkami. Pierwsza to dumna i wyniosła Dania Zarr - Fashion Royalty, druga to Aria - Dynamite Girls. Niewiele wiem jeszcze o tych lalkach, a ich świat wydaje się nie mieć końca. Bogna zasypała mnie informacjami o nich, z czego zapamiętałąm może 1/10. Sporo nauki przede mną, co jest raczej przyjemne. Dania powinna być wystylizowana inaczej, ale stwierdziłąm, że na skuter nawet dama ubiera się "na sportowo".


I'm scared of BOGNA, because she is my wallet's killer!

Every time, when with a charming smile she reaches for her suitcases and boxes of destruction, I tremble for my account! Bogna unfortunately has excellent taste, and if she gets rid of things you cannot NOT buy them, because they are so good that my hand cannot resist touching them. Once it touches them, it's like it's glued and cannot be torn away. Oh! This is how I became an owner (of one of them still only virtually) of two dolls, which I fear will be only the beginning of my relationship with this kind of dolls. The first is a proud Dania Zarr - Fashion Royalty, the second is Aria - Dynamite Girls. I don't know much about these dolls and their world seems to have no end for me. Bogna flooded into me informations about them, I think I remember maybe 1/10 of it. A lot of learning ahead of me, which is rather pleasant. Dania should be styled differently, but I found that even a lady dresses up "in a sporty way" for a scooter.




12 komentarzy:

  1. Dania Zarr-jest fantastyczna!!!Tej drugiej też nic nie brakuję :)Gratuluję zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nabytków ;-). Trafiły Ci się niezwykłe piękności.

    OdpowiedzUsuń
  3. O rajuśku, to była szybka akcja ;) Ja zapatrzona w Miss B. nawet nie zauważyłam tego nabytku :D zarejestrowałam jedynie Twój obraz w naręczem pięknych pań i bałam się nawet przyglądać ;)
    Nabyte damy są wspaniałe, a z Bogny gustem i walizeczkami jest dokładnie tak jak mówisz!

    OdpowiedzUsuń
  4. O mało nie zemdlałam ...:-D Super pięknotki !!!
    Aż nie wierze -chyba pomyliłam blogi ....:-D
    A motor szpanerski , kozaki Dani odjazdowe !!!
    Gratuluje zakupu ...!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wierzę, że popełniłam takie szaleństwo...ale kto zna Bognę i jej czary ten wie, że nie miałąm szans!

      Usuń
  5. Wkroczyłaś na nieogarniony teren FR-kowych piękności. Jesteś poważnie zagrożona ha, ha.
    Wyniosła Dania, jeszcze chyba nigdy w takich sportowych dynamitkowych ubrankach, na skuterze nie jechała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie bardzo się boję tego grząskiego gruntu... będę się starała bardzo pilnować ;)

      A Dania w takim sportowym wydaniu bardzo mi się podoba, choć pewnie znawcom tematu jeży się włos na głowie hihi

      Usuń
  6. Jestem zwolenniczką łamania konwenansów i sztywnych zasad. Dobrze wygląda w sportowym ubraniu, kto powiedział, ze musi być wyłacznie w nadętych pompatycznych kreacjach wieczorowych ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też lubię troszkę pod prąd iść :)

      Usuń
  7. Oj zazdraszczam STRASZNIE,jestem wielka fanka tych laleczek i zapewne kiedys jakas miec bede;to pewne:] Te tutaj sa sliczne!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, jak widać ja się im oprzeć nie zdołałam i jest kilka, które przy sprzyjających okolicznościach chętnie przygarnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. no to gratuluję nowych dziewczyn :D

    OdpowiedzUsuń